اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

دستگیری زنی که رابط باند بزرگ قاچاق هروئین بود/ اسارت پسر نوجوان برای رفتن به دزدی

تسنیم/

 

 اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپا قرصی» داشته و از ده‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هر روزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صحفه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرنده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه سراغ حوادث و وقایع جنایی در 25 خرداد ماه سال 1355 رفتیم.

زن کور بلال‌فروش رابط باند بزرگ قاچاق هروئین بود

زن کوری که در تقاطع پارک‌وی ـ اوین گوجه و بلال می‌فروخت با باند فروش هروئین همکاری داشت؛ شوهر و پسر 16 ساله این زن او را در فروش و توزیع هروئین همکاری می‌کردند. زن کور نقش راهنما را داشت و مشتریان را که به بهانه گوجه یا بلال به پای بساط او می‌آمدند به محل و موقع تحویل هروئین هدایت می‌کرد. 

رئیس باند قاچاقچیان هروئین «مطلب بدری» نام دارد و با به کار گرفتن این زن کور، شوهر و پسر او مدتها بود دور ازچشم مأموران به خرید و فروش و توزیع هروئین مشغول بود، مأموران اداره مبارزه با مواد مخدر در تعقیب باندی که در شمیران فعالیت داشت به این زن کور مشکوک شدند و با تعقیب وی توانستند محل فعالیت این باند را در آلونک یک باغ واقع در پارک‌وی کشف کنند.

زن کور شوهر و پسر وی به همراه مطلب‌بدری رئیس و بهنام عضو دیگر باند دستگیر و تسلیم اداره دادرسی ارتش شدند همچنین ماموران یک باند فروش هروئین را در خیابان جمشید شناسایی و رهبر باند را که کارمند شرکت انتشارات است، دستگیر کردند.

شکارچی پسران 16 ساله به دام افتاد...

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.