اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

امروز بر پلاسکو چه گذشت؟

در پی حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو که منجر به خسارات جانی و صدمات به شهروندان و تلاشگران امدادی شد، بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط درگیر این حادثه شده و هر یک با اعلام اقدامات انجام شده از سوی ارگان ذیربط خود بر پیگیری هر چه سریعتر کارها برای رسیدگی به این حادثه در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایسنا، در همین زمینه رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از آسیب جدی به بازار تامین پوشاک شب عید خبر داد و گفت:روز شنبه ستادی برای رسیدگی به اوضاع این بازار تشکیل می‌شود.

ابوالقاسم شیرازی با حضور در محل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو ضمن دردناک خواندن این حادثه و ابراز تاسف از ضایعه انسانی که به ماموران آتش‌نشانی حین انجام وظیفه وارد شد با براوردی تقریبی از حجم آسیب وارد شده به بازار پوشاک اظهار کرد:نزدیک به ۵۰۰ مغازه که برای شب عید پارچه تولیدی تهیه کرده بودند و در ساختمان ۱۶ طبقه پلاسکو جای داشتند به‌طور کامل از بین رفتند.


وی با بیان این که ساختمان پلاسکو علیرغم تلاش بی وقفه نیروهای آتشنشانی بیش از حدود چهار ساعت در مقابل حریق دوام نیاورد گفت: همه واحدهای موجود در این مجتمع ۱۰۰ درصد پوشاک داخلی را تولید و عرضه می کردند که متاسفانه در کنار آسیب‌های انسانی وارد شده به بازار پوشاک شب عید هم آسیب جدی وارد شد.

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.