اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

مراد ثقفی آزاد شد

مراد ثقفى، فعال مدنى که روز ٢٦ اسفند ماه سال گذشته بازداشت شده بود دقایقى قبل از زندان اوین آزاد شد.

شرق/

 

گفتنی است مراد ثقفی، روزنامه‌نگار، پژوهشگر مسائل سیاسی و صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول نشریه گفتگو است و دلیل بازداشت او فعالیت در راستای تدوین لیست شوراى شهر تهران بوده است.

دستفروشی که برنده رقابت شورای شهر شد/پیش از کاندید شدن،پس از کاندید شدن

در این گزارش تصویری تعدادی از عکس‌های ولی‌الله رستمی نژاد را می‌بینید. او با مدرک فوق لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه تهران تا چند روز پیش در خرم آباد دستفروشی می‌کرد،اما اکنون برنده انتخابات شورای شهر است. در این تصاویر چهره او را پیش از آماده شدن برای انتخابات شورای شهر و پس از شروع تبلیغاتش می‌بینید.



مشاهده تصاویر

ماجراجوی ایرانی در آمازون

رضاپاکروان،ماجراجوی ایرانی که نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده، بتازگی برای ساخت فیلم مستند از قبایل بدوی به آمازون سفر کرده بود.او مهمان خبرفوری شد و از اتفاقات عجیبی که دراین سفر برایش افتاده حرف زد؛ازاینکه مجبور شده گوشت میمون بخورد و انسان های معمولی برای انسان های بدوی آمازون چقدر خطرناک هستند،این فیلم را ببینید تا از خطرناک ترین اتفاقاتی که ممکن است برای افراد ماجراجو در آمازون بیفتد بیشتر بدانید....



مشاهده فیلم

سایت کارورزی رفع فیلتر شد

معاون دادستان کل کشور گفت: اطلاعیه وزارت کار در رابطه با ادعای پیگیری رفع فیلتر سایت کارورزی از طریق مراجع بالادستی خلاف واقع است،چرا که از همان ابتدا به وزیر کار ابلاغ شد که این سایت تا تاریخ 30 اردیبهشت 96 فیلتر است.


فارس/

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، عبدالصمد خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در خصوص اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر «تعطیلی سایت کارورزی با دستور مرجع قضایی بدون هرگونه تحقیق و مذاکره»، اظهار داشت: سایت کارورزی توسط مرجع قضایی فیلتر نشده بلکه در اجرای دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مسدود شده است.

وی تصریح کرد:....

ادامه مطلب

جدال ۲ کشتی‌گیر غیر هم وزن در شورا

در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر، عباس جدیدی اقدام به بکار بردن الفاظی علیه منتخبان مردم در شورای شهر کرد که این اقدام با واکنش علیرضا دبیر مواجه شد که به او گفت سرجایش بنشیند. این صحبت دبیر باعث شد جدیدی به سمت او برود و با او درگیر شود!

در نهایت با وساطت اعضای شورا، این درگیری پایان یافت.

این درحالی است که مهدی چمران درباره نحوه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران،به فارس گفت بنده روز گذشته نامه‌ای به وزیر کشور نوشتم مبنی بر نظارت بیشتر بر انتخابات شوراها ولی هیچگونه تاثیری نداشته است.