اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اولین حضور ناصر ملک مطیعی در تلویزیون بعد از انقلاب


به گزارش خبر فوری؛برنامه «من و شما»امشب به پیشواز «شب یلدا» می‌رود.این برنامه به تهیه‌کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی‌پور امشب در حالی ساعت 19 پخش می‌شود که برای اولین بار، علی پروین پا به استودیوی یک برنامه تلویزیونی گفتگومحور گذاشت و به من و شما آمد و حرف های شنیدنی و جذاب از تمام این سال‌های فعالیتش در فوتبال گفت.
ادامه خبر

کارگردان «عصبانی نیستم»: عصبانی نیستم، فقط ناامیدم


به گزارش خبر فوری،  فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" که قرار بود بعد از 4 سال از صبح فردا (29 آذر ماه) در سینماهای کشور اکران شود، ناگهان و باوجود داشتن مجوز نمایش و ثبت در شورای صنفی نمایش، از اکران کنار گذاشته شد.درمیشیان با انتشار متنی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد. یادداشت رضا درمیشیان به شرح زیر است:
ادامه خبر

دختری که ۱۱ بار زبان شاه مار کبرا را بوسید

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، البته ماجرا برمی‌گردد به پانزده سال پیش، زمانی که فائزه تنها هفت ‌سال داشت. پدرش بوسه دختر چینی بر سر ماری سمی را در روزنامه‌ای دید و برای ثبت نام فائزه در گینس ترغیب شد. در واقع «سلطان مار ایران» تصمیمی جسورانه گرفت و کودک هفت ساله را به بوسیدن زبان شاه مار کبرا تشویق کرد؛...


ادامه خبر + عکس

حال دختر بچه دو ساله هرمزگانی وخیم است


به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، فاطمه نوروزیان گفت: این کودک دو ساله اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کودکان بندرعباس بستری است.
وی اظهار کرد: این کودک با وجود تلاش پزشکان و کارهای درمانی و جراحی، وضعیت وخیمی دارد و ضریب هوشیاری وی اکنون روی عدد پنج است.
وی با اشاره به شدت آسیب های وارد شده به روده و شکم این کودک، افزود: گروه پزشکی حاجی آباد تمام تلاش خود را برای کارهای درمانی وی به کار گرفت اما به علت وخیم بودن وضعیتش به بندرعباس اعزام شده است.
نوروزیان بیان کرد: بر پایه اطلاعات موجود این جنایت وحشیانه که موجب آزرده شدن جامعه و نگرانی بسیاری از خانواده های هرمزگانی شده ناشی از مصرف ماده توهم زای شیشه از سوی پدر بوده است.
شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان واقع شده است./353588/201/
ادامه خبر

تشعشعات وای فای و موبایل، خطر سقط جنین را تا 50 درصد افزایش می دهند


به گزارش خبر فوری به نقل از دیجیاتو، تا به امروز در برخی تحقیقات اثبات شده بود تشعشعات غیر یونیزان میدان مغناطیسی که توسط خطوط برق و دکل های مخابراتی ساطع می شوند می توانند استرس زا باشند و آسیب های ژنتیکی به بار آورند که به سقط جنین زنان باردار منجر خواهد شد.حالا محققان آمریکایی می گویند زنانی که در معرض سطوح بالایی از تشعشعات میدان مغناطیسی قرار دارند، تا 48 درصد بیشتر از زنانی که در معرض کمترین مقدار هستند فرزند خود را از دست خواهند داد.
ادامه خبر