اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

آتش سوزی گسترده در محله اوین تهران + عکس

دود این حریق از مناطق مختلف مشاهده می شود، آتش نشانی چند تیم به محل حادثه اعزام کرده،اما هنوز محل و شدت آتش سوزی مشخص نشده است...

مشاهده عکس

آتش‌سوزی دشت بهشت ارتباطی با زندان اوین ندارد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در مجموعه دشت بهشت خبر داد.

 

جلال ملکی، از وقوع آتش‌سوزی در مجموعه دشت بهشت در شمال بزرگراه یادگار امام خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: بخشی زیادی از فضای سبز مجموعه دشت بهشت بالاتر از اتوبان یادگار به صورت تکه تکه دچار حریق شده است.

به گزارش ایلنا، او افزود:...

ادامه خبر

ورود پلیس برای بازرسی پلاژهای خصوصی آزاد است

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از اجرای ابلاغیه «ورود آزاد پلیس به پلاژهای خصوصی» از تابستان امسال خبر داد.

 

حجت الاسلام غلام حیدر حیدری در ستاد ساماندهی طرح‌های دریای مازندران ضمن اشاره به کل غرق شدگان در دریاها گفت: از مجموع غرق شدگان ۸۱ درصد در دریای شمال (مازندران) و همچنین 57 درصد در سه شهرستان نوشهر، بابلسر و محمود آباد غرق‌شده‌اند؛ لذا با توجه به هجمه مسافران در این سه شهرستان، باید دقت و نظارت بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد:...

ادامه خبر

گوشت فاسد در رستوران معروف جنوب پایتخت/ رستوران پلمب نشد

گشت تعزیرات حکومتی به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی به صورت سرزده از رستوران معروفی در جنوب تهران بازدید کرد که این رستوران تخلفات متعدد بهداشتی و صنفی داشت.

 

بازدید سر زده گشت تعزیرات حکومتی به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی عصر سه شنبه در یکی از مناطق اصیل جنوب تهران انجام شد.

رستوران قدیمی و معروفی که با وجود ظاهر بسیار تمیز و مرتب اما تخلفات بهداشتی و صنفی بسیاری در حین بازدید توسط عوامل گشت، کشف شد.

با حضور تیم بازرسی در آشپزخانه این رستوران و بررسی سردخانه آن، گوشت های فاسد چرخ شده ای که تغییر رنگ داده بود و همچنین جوجه کباب های پخته شده ای که در سردخانه نگهداری می شد و نشان از..

ادامه خبر

۸۵درصد دانشجویان برای تحصیل پول می دهند/ جدول انواع وامهای شهریه

بر اساس تازه ترین آمار ۸۵ درصد دانشجویان در کل مجموعه آموزش عالی برای تحصیل شهریه پرداخت می کنند این در حالی است که بودجه ای که از سوی دولت برای وام شهریه در نظر گرفته می شود سیر نزولی دارد.

 


موضوع «وام شهریه دانشجویی» در این ایام که ایام انتخاب رشته است و دانشجویان پذیرفته شده در دوره های غیر روزانه، دانشگاه های پیام نور، غیرانتفاعی، نوبت دوم، علمی کاربردی، مجازی و پردیس خودگردان، ملزم به پرداخت شهریه و رعایت تعهدات مالی در قبال مؤسسه محل قبولی خود هستند، اهمیت دوچندان پیدا می کند.

به گفته دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، در حال حاضر حدود چهار میلیون و ۴۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه های کشور حضور دارند که  ۵۰درصد آنها در دانشگاه های غیردولتی و شهریه پرداز تحصیل می کنند. اگر...

ادامه خبر