اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

فروش ۶۳ دلاری نفت ایران در بازار جهانی

به گزارش سایت خبر فوری وزارت نفت اعلام کرد: قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به ۱۰ نوامبر (جمعه، ۱۹ آبان‌ماه) با سه دلار و ۷۸ سنت افزایش به ۶۳ دلار و ۸۲ سنت برای هر بشکه رسید، میانگین قیمت نفت خام ایران از ابتدای سال ۲۰۱۷ تاکنون ۵۰ دلار و ۷۹ سنت برای هر بشکه بوده است. قیمت نفت خام سنگین ایران نیز در دوره مورد بررسی ۲ دلار و ۸۲ سنت برای هر بشکه افزایش یافت و به ۶۰ دلار و ۱۵سنت برای هر بشکه رسید.

ادامه خبر

جزییات تازه از زلزله اقتصادی

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر موضوع قاچاق 1128 کانتینر از گمرکات استان هرمزگان در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات اولیه موضوع قاچاق به سالهای 94 و اواسط 95 مرتبط بوده و در این مدت قاچاقچیان توانسته بودند با جعل اسناد و تبانی با کارمندان دولت اقدام به خروج بیش از 1100کانتینر از گمرک شهید رجایی کنند. مهمترین نکته در خصوص این ابر پرونده قاچاق کالا این است که در هر حالتی قانون فصل الخطاب بوده و...


ادامه خبر

هوای تهران بازهم ناسالم است

به گزارش خبر فوری، هوای تهران برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

میانگین ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۰۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

فضای فیلترینگ، توقیف و بستن جواب معکوس می دهد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، "مصطفی کواکبیان" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی(ره) تهران حضور یافت و در سخنانی در استودیو نمایشگاه گفت: "قصد مقایسه ندارم اما چون غرفه‌ای در نمایشگاه مطبوعات داشتیم و من مدیر مسئول یک روزنامه محلی و یک روزنامه سراسری هستم واقعیت این است که..


ادامه خبر

مردان عاشق چه ویژگی دارند؟

به گزارش خبر فوری و به نقل از برترینها، این حالت می‌تواند برای یک زن کاملا گیج کننده باشد: «این مرد دیروز بهترین مرد دنیا بود، و امروز یک احمق تمام عیار است!» حق با این زن است! کاری که یک مرد انجام می‌دهد و حرفی که یک مرد می‌زند می‌تواند کاملا مبهوت کننده باشد. واقعیت این است که مردها و زنها طرز فکرهای متفاوتی دارند. به طور کلی، زنها حساس‌تر و وفق پذیرترند؛ دو خصوصیتی که برای بسیاری از مردها مشکل ایجاد می‌کند!در ادامه خصوصیات مردان عاشق را با هم بخوانید.


مشاهده ویژگی ها