اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

رازگشایی از قتل پدر و پسر تبریزی

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری،  شامگاه یازدهم مرداد امسال اهالی مجتمع صدف شهرک نور تبریز در تماس با پلیس از بوی نامطبوع یکی از واحدها شکایت کردند.

 با حضور ماموران در ورودی باز شد و ماموران وارد خانه شدند. آنها در بررسی اتاق خواب، جسد غرق خون پدر و پسر را پیدا کردند. آنها از ناحیه گردن با چاقو به قتل رسیده بودند.

بررسی صحنه جرم نشان می‌داد، سه روز از قتل‌ها می‌گذشت و عامل یا عاملان جنایت بدون استفاده از زور وارد خانه شده بودند.

ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه اختلاف مالی پدر خانواده با...

ادامه خبر

کودک 15 ماهه سیرجانی قربانی جدید کودک آزاری

رئیس اورژانس اجتماعی کشور با اشاره به آخرین وضعیت کودک ۱۵ ماهه‌ای که به دلیل شکستن استخوان و سوزاندن بدنش با سیگار در بیمارستان بستری است، از معتاد بودن برادر ۷ ساله این کودک خبر داد.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، حسین اسدبیگی، در رابطه با آخرین وضعیت کودک ۱۵ ماهه سیرجانی که پنجشنبه هفته گذشته بدلیل آزار شدید توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، بیان داشت: ...

ادامه ماجرا

مرگ خانم دکتر اسیدپاش بر اثر سکته

خانم دکتری که با اسیدپاشی به خاله‌اش در خیابان برزیل قصد فرار به کانادا را داشت ، بر اثر سکته جان باخت.

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، رسیدگی به این پرونده از پنجم اردیبهشت سال گذشته و به دنبال گزارش یک مورد اسیدپاشی در خیابان برزیل در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل متوجه شدند، قربانی اسیدپاشی زن 63 ساله ای است. اسیدپاش هم خواهرزاده این زن بود. زن 42 ساله که پزشک است قبل از فرار به کانادا دستگیر شد.

او در بازجویی ها با قبول اتهامش گفت: ....

شرح حادثه

مرگبارترین دریاچه دنیا + عکس

۳۱ سال پیش از دریاچه نایوس کشور کامرون گاز دی‌اکسید کربن منتشر شد که به‌موجب آن ۱۷۰۰ نفر از ساکنین اطراف دریاچه جان خود را از دست دادند تا دریاچه نیوس به نام دریاچه قاتل شهرت پیدا کند.

به گزارش خبر فوری، جام جم آنلاین به نقل از زومیت نوشت: نیوس ( Lake Nyos ) در کشور کامرون ( Cameroon ) قرار دارد، این کشور یکی از سرزمین های غربی آفریقا می باشد،  نیوس به عنوان خطرناک و مرگبارترین دریاچه ی دنیا شناخته شده است.

اما چگونه جان موجودات زنده را می گیرد؟ ....


ادامه خبر+تصاویر

جشنواره هندوانه + عکس

جشنواره هندوانه در شهر دانجای چین، مکان مشهور کشت هندوانه های محلی این کشور برگزار شد.

به گزارش خبر فوری به نقل از جام جم آنلاین، جشنواره هندوانه در ....

ادامه خبر+تصاویر