اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

بازسازی جنایت در حر ۱۳

به گزارش سایت رصد اخبار مشد، سه برادر که با اسلحه ساچمه‌ای و شمشیر در شهرک شهید رجایی به مردی جوان حمله کرده و او را به قتل رسانده بودند، صحنه جنایت کورکورانه خود را روز گذشته بازسازی کردند.



صبح دیروز سه متهم به قتل یک جوان ٢١ساله در حالی به محل جنایت خود بازگشتند که چندسالی می‌شود از جنوب شرق کشور به مشهد مهاجرت کرده و در این محدوده ساکن هستند.
در حالی به دستور قاضی احمدی‌نژاد، بازسازی صحنه جنایت آغاز شد که یکی از این برادران اظهار کرد که ریشه این جنایت از دو سال قبل از یک کل‌کل‌ بچگانه میان آن‌ها و مقتول سر گذر کردن از این محل آغاز شده و او از آن‌ها خواسته دیگر از این محل عبور نکنند، کل‌کلی که چند نوبت درگیری نیز در پی داشته است.
این سه برادر که ٢١تا ٢٣ساله هستند به گفته خودشان هیچ‌گاه گمان نمی‌کرده اند که کارشان به اینجا بکشد و کسی را بکشند شب حادثه ...

شرح حادثه

دزد میلیونی موسسه ثامن مشهد دستگیر شد

شنبه هفته گذشته یکی از موسسات مالی ثامن در مشهد مورد سرقت قرار گرفت، سارق در نهایت در مخفیگاهش در خواجه ربیع مشهد دستگیر شد.

رکنا/

ظهر شنبه گذشته مردی جوان سوار بر یک موتورسیکلت چندین میلیون تومانی مدل پالس در‌حالی‌که کلاه‌کاسکت سفیدرنگی بر سر داشت، با ورود به موسسه مالی و اعتباری ثامن در خیابان چمن‌٨٩ مشهد با بیرون کشیدن یک اسلحه چهار کارمند این بانک و دو ارباب‌رجوع را تهدید کرد و در چشم بر‌هم‌زدنی بیش از دو میلیون تومان وجه نقد که روی پیشخوان بوده، برداشته و متواری می‌شود.

با اعلام موضوع به پلیس تحققیات پرونده آغاز شد و به علت استفاده‌نکردن از بسته حفاظتی ابلاغ شده به بانک‌ها از سوی مسئولان این موسسه به دستور قاضی حیدری، معاون دادستان مشهد این شعبه پلمب شد و هم‌زمان کارآگاهان پلیس آگاهی که رصد‌های میدانی خود را آغاز کرده بودند، توانستند مخفیگاه این متهم را در خیابان خواجه‌ربیع مشهد پس از گذشت تنها چهار روز از زمان سرقت شناسایی کنند.

کارآگاهان پس از دریافت دستورات قضایی و اطمینان از حضور فرد سارق در مخفیگاهش عملیات دستگیری متهم را کلید زدند و توانستند در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را که در مخفیگاهش در حال استراحت بود، دستگیر کنند.

بررسی‌های اولیه نشان داد این سارق ...

ادامه خبر

اسامی مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس اصفهان-مشهد در سبزوار

به گزارش سایت رصد اخبار مشهد، 
.  اتوبوس مشهد اصفهان  شب گذشته با 30 مسافر در جاده سبزوار- شاهرود واژگون شد   و 11 نفر جان خود را از دست دادند 

اسامی مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس اصفهان-مشهد به شرح زیر می باشد ....

شرح خبر


تکلیف ضامنی که اقساط وامِ وام‌گیرنده از حقوق او کسر می‌شود، چیست؟

این اتفاق که شخص وام گیرنده در پرداخت اقساط خود قصور میکند و اقساط مستقیما از حقوق ضامن کسر میگردد بسیار رایج ایت. اما در این زمان آیا ضامن میتواند به پول از دست رفته خود برسد ؟ پاسخ وکیل دادگستری به این سوال اینگونه بوده است که می خوانید.

باشگاه خبرنگاران/

 

 
سلام.من کارمندم و ضامن کسی شدم تا از بانک وام بگیره. متاسفانه ایشون قسطاش رو نداده و الان از حقوق من دارن کم میکنن. راهی داره من شکایت کنم و پولم رو ازش بگیرم؟
 
پاسخ کارشناسان وکیل‌آنلاین:  ....

ادامه مطلب

چرا صفدر پس از واژگونی خودرو در شیراز برهنه شد !

چندی پیش مردی با لباس ژاندارمی و اتوموبیل پلیس به سمت شیراز در راه بود که ماموران کلانتری جعلی بودن ظاهر و مدارک او را تشخیص داده و دستگیرش کردند تا به ژاندارمی شیراز ببرند که در میان راه صفدر را نیز سوار کردند.

رکنا/

چند روز پیش ماموران ژاندارمری آباده، شخصی را که در لباس ماموران ژاندارمری با اتومبیل پونتیاک شماره 470 به طرف شیراز می‌رفت متوقف و درباره مالکیت اتومبیل از وی سوال‌هایی کردند و سرانجام دانستند اتومبیل مسروقه است و وی ژاندارم نیست بلکه سارقی است که برای فرار از چنگ ماموران لباس ژاندارمری به تن کرده است.

بلافاصله دو نفر از ماموران در اتومبیل نشستند و به ژاندارم قلابی دستور دادند به شیراز برود تا تحویل ماموران هنگ ژاندارمری شود. ژاندارم قلابی که حسین نام داشت، با ماموران به طرف شیراز به راه افتاد و در بین راه مردی به نام صفدر را نیز که قصد داشت به شیراز برود سوار کرد اما پس از طی مسافتی در مقابل قهوه‌خانه‌ای توقف کرد و به اتفاق ماموران به قهوه‌خانه رفت تا برای رفع خستگی چای بنوشند. در این موقع بود که ژاندارم قلابی از فرصت استفاده کرد و با سرعت خود را به اتومبیل رسانید و به اتفاق صفدر که همچنان در اتومبیل نشسته بود فرار را بر قرار ترجیح داد، اما ....

ادامه خبر