اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

باز هم قتل شوهر به خاطر ارتباط با مرد غریبه

در ساعت 20:30 بیست و هشتم بهمن ماه، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره فوت مشکوک به کلانتری 152 خانی آباد اعلام شد؛ با حضور مأمورین در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد مرد جوان (32 ساله) بر اثر اصابت گلوله به ناحیه صورت و پهلو به قتل رسیده است.

با حضور مأمورین در محل بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه از بستگان و اعضای خانواده مقتول، برادرزن مقتول (بنا بر اظهارات خواهرش) به مأمورین اعلام داشت: خواهرم در اتوبان آزادگان با خودرو شخصی 206 در حال تردد بوده که خودرو شخصی‌اش دچار پنچری می‌شود. او با همسرش (مقتول) تماس گرفته و از او جهت تعویض لاستیک خودرو درخواست کمک می‌کند؛ (مقتول) نیز پس از گذشت 20 دقیقه در محل حاضر می‌شود و در زمان تعویض لاستیک خودرو، فردی که گویا یک کلاه ایمنی موتورسیکلت به سر داشته به آنها نزدیک، به قصد زورگیری با مقتول درگیر و نهایتاً با اسلحه همراه خود اقدام به شلیک کرده و پس از به قتل رساندن از محل متواری شده است.

پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در شرایطی که ظواهر امر حکایت از وقوع جنایت در یک زورگیری داشت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به تحقیق از راننده یک دستگاه خودرو عبوری از محل جنایت پرداختند که که موفق به مشاهده لحظه فرار قاتل از محل شده بود؛ این شخص در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت: با خودرو شخصی در حال عبور از محل جنایت بودم که متوجه شدم فردی روی زمین افتاده و نفر دوم نیز با اسلحه بالای سرش ایستاده! جهت بررسی موضوع، دنده عقب گرفته و به صحنه نزدیک شدم که همزمان، فرد مسلح از محل متواری شد. پس از پیاده شدن از ماشین، متوجه شدم شخصی که روی زمین افتاده به قتل رسیده و خانم جوانی نیز درخواست کمک می‌کند.

در تحقیقات از شاهد صحنه جنایت و در شرایطی که در تحقیقات اولیه از سوی همسر مقتول عنوان شده بود که قاتل یک کلاه ایمنی موتورسیکلت به سر داشته، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که قاتل کلاه ایمنی بر سر نداشته و پس از ...

ادامه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.