اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

چرا صفدر پس از واژگونی خودرو در شیراز برهنه شد !

چندی پیش مردی با لباس ژاندارمی و اتوموبیل پلیس به سمت شیراز در راه بود که ماموران کلانتری جعلی بودن ظاهر و مدارک او را تشخیص داده و دستگیرش کردند تا به ژاندارمی شیراز ببرند که در میان راه صفدر را نیز سوار کردند.

رکنا/

چند روز پیش ماموران ژاندارمری آباده، شخصی را که در لباس ماموران ژاندارمری با اتومبیل پونتیاک شماره 470 به طرف شیراز می‌رفت متوقف و درباره مالکیت اتومبیل از وی سوال‌هایی کردند و سرانجام دانستند اتومبیل مسروقه است و وی ژاندارم نیست بلکه سارقی است که برای فرار از چنگ ماموران لباس ژاندارمری به تن کرده است.

بلافاصله دو نفر از ماموران در اتومبیل نشستند و به ژاندارم قلابی دستور دادند به شیراز برود تا تحویل ماموران هنگ ژاندارمری شود. ژاندارم قلابی که حسین نام داشت، با ماموران به طرف شیراز به راه افتاد و در بین راه مردی به نام صفدر را نیز که قصد داشت به شیراز برود سوار کرد اما پس از طی مسافتی در مقابل قهوه‌خانه‌ای توقف کرد و به اتفاق ماموران به قهوه‌خانه رفت تا برای رفع خستگی چای بنوشند. در این موقع بود که ژاندارم قلابی از فرصت استفاده کرد و با سرعت خود را به اتومبیل رسانید و به اتفاق صفدر که همچنان در اتومبیل نشسته بود فرار را بر قرار ترجیح داد، اما ....

ادامه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.