اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

رئیسی: رقیب زید و عمر نیستم

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برخی به من گفتند شما رقیب زید یا عمر هستید، در حالی که من رقیب بیکاری، فقر، ناکارآمدی و در جا زدن هستم.


تسنیم/

 

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان مقدس رضوی که در جمع تعدادی از اساتید و چهره‌های علمی دانشگاه‌های کشور حضور یافته، درباره مسائل و مشکلات کشور با آنها به گفتگو پرداختند که خلاصه از این گفتگو در ادامه می آید؛

برون رفت از مشکلات کشور با همفکری اساتید

وی افزود: ما حتما به همفکری، همراهی، ایده پردازی و نظریات اساتید محترم برای ادامه راه و برون رفت از مشکلات کشور نیاز داریم. حق نبود کشوری با این همه منابع غنی و نیروهای متراکم فرهیخته و متخصص دچار این حجم از مشکلات باشد.

زندگی، معیشت و کرامت مردم آسیب دیده است

وی تاکید کرد: متاسفانه امروز درحوزه‌های اقتصادی، آسیب های اجتماعی و... شاهدیم که به آنچه تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده عمل نشده است و بسیاری از حوزه‌های زندگی و معیشت، رفاه اجتماعی و کرامت مردم دچارآسیب شده و حل این مسائل جز با همکاری همه مردم و دلدادگان انقلاب امکان ندارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اصولگرا و اصلاح‌طلبی که در خط امام با نگاه امام و با دغدغه امام به رشد و تعالی کشور فکر می‌کنند و به دغدغه‌های مردم اهمیت می‌دهند، می‌توانند در عرصه کشور فعال باشند.

لزوم ارتباط تعریف‌شده علم، سیاست و اقتصاد

وی تصریح کرد: بسیاری از پایان نامه‌های دانشگاهی که تلاش زیادی برای تهیه آن کشیده شده در کتابخانه نگهداری شده و به عرصه عمل و اقدام وارد نمی‌شود. ارتباط تعریف‌شده علم، سیاست و اقتصاد می‌تواند برای برون رفت کشور از مشکلات در سال پایانی دهه چهارم انقلاب نقش موثری ایفا کنند و ما در شرایط فعلی این کار را ضروری می‌دانیم.

مشکلات فزاینده در نظام بانکی و مالیاتی مانع معیشت مردم شده است

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:...

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.