اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اینجا لب خط نیست؛ ته خط است/روایت خبرنگار خبرفوری از محله‌ای دردمند از اعتیاد در دل پایتخت

توقع شما از باز کردن پنجره خانه در طلوع یک صبح بهاری، تابستانی، پاییزی و یا زمستانی چیست؟ توقع دارید که چه تصاویری را ازطرف دیگر پنجره مشاهده کنید؟ اتومبیل، درخت، خانه، حجم انبوهی از عابرین پیاده و ... مردم اینجا اما هر روز تصاویر دیگری را نظاره می‌کنند، تصاویری که دیدنش حتی برای یک‌بار هم چند سالی از عمر را کم می‌کند. اینجا باوجود تمام امکانات محدودش درست در چند قدمی ماست، منطقه‌ای در دل شهر که اهالی به آن محله لب خط می‌گویند، لب خطی که به گفته بسیاری از ساکنین برای خیلی‌ها ته خط است.

 



سوگل دانائی
- از هرکس که حوالی میدان شوش تهران بپرسی، محله اوراقچی‌ها در لب خط تهران را می‌شناسد، قبل ازاینکه نشانی بدهند، اول .....



ادامه خبر + تصاویر


نظرات 2 + ارسال نظر
ali farhani یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 12:32 http://www.payamgps.com

ردیاب شخصی ردیاب اهنربایی دزدگیر خودرو

ردیاب مگنتی ردیاب شخصی ردیاب خودرو
ردیاب آهنربایی و ردیاب خودرو مجرمین متواری
این روزها متاسفانه در بعضی نقاط جهان آمار جرم و جنایت و یا خیانت در شراکت بالا رفته و شرکا و اشخاص ،بعضا وسوسه شده و مال دیگری را بالا کشیده و متواری می شوند.
ردیاب نظامی آهنربایی پیام جی پی اس دارای کاربردهای فراوانی در کمک به پیدا کردن مجرمین و بدهکاران مالی دارد و باعث شده دزدان و سارقین و کلاهبرداران نتوانند به راحتی متواری شوند.
این ردیاب ضد آب بوده و دارای شنود و بسیار آپشن های دیگر... در مدتهای مختلف شارژ باتری نگه میدارد و توسط یک آهنربای بسیار قوی به زیر خودرو می چسبد و لحظه به لحظه مکان شخص را به موبایل گزارش میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 02126760035-----09195575351 فرهانی

ali farhani یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 12:31 http://www.payamgps.com

عجب.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.