اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

دختری که 6 بار خودکشی کرد


به گزارش خبر فوری به نقل از مشهدفوری، موهایش را پسرانه کوتاه کرده است. روی بازوها و دست‌هایش، آثار خراش و بریدگی و سوختگی است. انگار شکنجه‌اش داده‌اند. خوش‌صحبت و خوش‌سروزبان است. مثل بلبل حرف می‌زند. لحظه‌ای مکث بین حرف‌هایش نیست: «32سال دارم. مادرم به شیشه و کریستال اعتیاد داشت. برادرم ساقی مواد بود. خواهرم هم اعتیاد داشت اما من تا مجرد بودم، اعتیاد نداشتم، با این وجود پدرم ورزشکار است. هیچ‌وقت هم سمت مواد نرفت.»در نوزده‌‌سالگی او را به عقد پسرخاله‌اش که 10سالی از وی بزرگ‌تر بوده است، درمی‌آورند: «از همان اول خواستم پایه همسرم باشم. او بنگ کشید، من هم کشیدم. او مشروب خورد، من هم خوردم. او سیگار کشید، من هم کشیدم. او مواد مصرف کرد، من هم مصرف کردم. وقتی به خودم آمدم، اعتیاد داشتم. پدرم هر چه اصرار کرد که در همان دوره عقد طلاق بگیرم و با همسرم نمانم، قبول نکردم. دوران عقدمان پنج سال طول کشید. خیلی به همسرم وابسته شده بودم. بالاخره زیر یک سقف رفتیم‌ اما زندگی مشترکمان طولی نکشید. همسرم من را در محله‌ ای در حاشیه شهر تنها گذاشت و رفت. تازه‌عروس بودم که شوهرم غیبش زد.»
ادامه خبر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.