اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

لیلا بلوکات: به علت کارهای خیریه، کم‌کارتر شدم/ نه کلاهبرداری می‌توانم کنم، نه ریاکاری دارم


 لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ابتدا درخصوص کم‌کاری اخیرش به خبر فوری گفت: اخیراً در تلویزیون کار نکرده‌ام اما در حال حاضر درگیر تولید دو کار تلویزیونی، یک فیلم سینمایی و اجرای تئاتر هستم. البته در پنج سال اخیر به علت کارهای خیریه، کم‌کارتر شدم و بیشتر سعی کردم گزیده‌کار باشم.این بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون فرهنگ استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: راستش علاوه بر من، بسیاری از هنرمندان کشور بابت سوءاستفاده‌هایی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد، ناراحت هستند. وقتی در حال حاضر در فضای مجازی سریع‌ترین و خالص‌ترین اخبار را می‌شنویم، حیف است که حدوداً ده درصد از مردم جامعه فرهنگ و شعور استفاده از فضای مجازی را ندارند. به‌نحوی که اکثر هنرمندان و ورزشکاران از این قضیه گلایه دارند. همین الان که در حال گفتگو با شما هستم، ادمین اینستگرامم به من تماس گرفته و میگوید:به خاطر آخرین پست صفحه اینستگرامت، انواع فحش وناسزا گذاشته شده». به همین دلیل مجبور شدم، کامنت را ببندم. به نظرم چنین آدم‌هایی سرسفره پدر و مادر ننشسته‌اند!. بعضی اوقات خود بنده، بابت اقدامات این افراد، خجالت می‌کشم.
ادامه خبر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.